SCOTT Spark 920 TR

Kód: 38606
Akce Doručíme osobně až k Vám domů
Značka: SCOTT
142 990 Kč –15 %
SCOTT Spark 920 TR
142 990 Kč –15 % 121 500 Kč / ks
Skladem
Varianta

Propadněte cyklistické vášni s novým horským kolem SCOTT Spark 920 TR. Poradí si v jakémkoliv terénu, za každých podmínek, a neztratí se ani na závodech. Půjde zkrátka do všeho. Kolo je extra rychlé, mimořádně lehké a ultra schopné. A ten design? Wow.

Rám Spark karbon HMF/hliník , vidlice FOX 34 Float Performance zdvih 130 mm , tlumič FOX Nude 5T EVOL TwinLoc 120 mm , převody SRAM GX AXS Transmission , diskové brzdy SRAM DB8 4 Piston , kola Silverton 2.5 TR , pláště Schwalbe Wicked Will , teleskopická sedlovka a komponenty Syncros.

 

 

spa1

spa2

Detailní informace

Detailní popis produktu

Technologie Evo Lap
 
Pomocí technologie Evo-Lap lze modelovat rám tak , aby bylo možné optimalizovat plochu jeho povrchu, simulovat  konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnat výsledky použití rozdílných konfigurací a testovat rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci je možné optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Výsledkem je superlehký a kompaktní rám, bez jakékoli újmy natuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu.
 
Nastavitelný úhel hlavové trubky

U nového modelu Spark lze úhel hlavy upravit o 0,6 stupně. To lze provést bez řezání lanek nebo odvzdušňování brzd. Stačí odmontovat řídítka, otočit misky hlavového složení o 180 stupňů a znovu je namontovat.

Patentovaný integrovaný systém odpružení

Integrovaná platforma tlumičů umožnila zdokonalit vlastnosti odpružení bez zvýšení hmotnosti. Konstrukce rámu kolem tlumiče a s uchycením čepu je navržena tak, aby byla mnohem tužší, což podporuje účinnější přenos síly. Větší ložiska na čepu sedlové trubky tuto oblast dále zpevní a omezí zbytečný pohyb. Integrovaná technologie odpružení umožňuje navrhovat rámy s nižším umístěním tlumičů,což snižuje těžiště. Výsledkem je lepší ovladatelnost kola a stabilnější a jistější jízda pro koncového uživatele.

SINGLE PIVOT SUSPENSION LAYOUT

Jednočepová zadní stavba modelu Spark je ideální pro technické cross-country závody a rychlé singletracky. Konstrukce odpružení Spark má velmi specifickou a osvědčenou kinematiku. Použití čepu v sedlové vzpěře je ideálním řešením pro kola s tímto zdvihem. To umožňuje zachovat velmi nízkou hmotnost systému a zároveň zajistit optimální výkon odpružení.

Systém tlumení Twinlock

Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku,čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší,úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umí odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou150 mm zdvihu vás nepřipraví. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky.

 

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Horská kola 29"
? Rám: Spark Carbon HMF Mainframe with Alloy 6011
? Vidlice: FOX 34 Float
? Tlumič: FOX NUDE 5T EVOL
Systém zamykání: SCOTT TwinLoc 2
Přehazovačka: SRAM GX Eagle AXS Transmission 12 Speed Wireless Electronic Shift System
Řazení: SRAM GX Eagle AXS Rocker Controller
Řetěz: SRAM CN GX Eagle Transmission
Vícekolečko: SRAM GX Eagle XS 1275 Transmission 10-52
? Brzdy: SRAM DB8 4 Piston Disc
Kliky: SRAM GX Eagle Transmission DUB / 55mm CL / 32T
Středové složení: SRAM DUB PF 92 MTB Wide / shell 41x92mm
? Řidítka: Syncros Fraser 1.5 DC
? Představec: Syncros DC 1.5
? Hlavové složení: Syncros
? Sedlovka: Syncros Duncan Dropper Post 1.5
Sedlo: Syncros Tofino 2.0 Regular CRMO rails
Hmotnost: 12.9kg
Sada kol: Syncros Silverton 2.5-30 6 Bolt F: 15x110mm R: 12x148mm 30mm Tubeless ready rim 28H / XD Driver Syncros Axle w/Removable Lever with 6mm Allen T30 and T25 Tools
Plášť přední: Schwalbe Wicked Will 29x2.4" EVO Super Race / TLE / 67EPI / Addix Speed Soft
Plášť zadní: Schwalbe Wicked Will 29x2.4" EVO Super Race / TLE / 67EPI / Addix Speed Grip
? Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) kg: 128kg
Pedály: nejsou součástí
Modelový rok: 2024

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX