Časté otázky

Máte kamennou prodejnu?

Je možné u Vás platit kartou?

Jak funguje platba a doprava z e-shopu?

Opravdu mi kolo dovezete? Jaké jsou potom podmínky?

Jak kola posíláte?

Je možné zaslat kolo Scott přepravní službou?

Kdy mohu čekat doručení objednaného zboží?

 

Máte kamennou prodejnu?

Ano máme. Od roku 1990 sídlíme na ulici Wonkova 4 ve Žďáru nad Sázavou.

Je možné u Vás platit kartou?

Ano, v prodejně přijímáme platební karty VISA, MASTERCARD …..

Jak funguje platba a doprava z e-shopu?

Možnosti dopravy se Vám vždy zobrazí u Vaší objednávky včetně cen přepravy.

 Platit je možné na dobírku při převzetí zboží nebo Vám vystavíme fakturu a peníze nám můžete poslat předem na účet. Objednávky nad 1000 Kč odesíláme zdarma.

Drobné zásilky (do 5kg) je možné doručit pomocí služby Zásilkovna. Zboží si pak můžete vyzvednout v předem zvoleném výdejním místě.

 Dále posíláme přes Českou poštu. Zde je možné vybírat mezi Balíkem na poštu (vyzvednete na Vaší pobočce Pošty) a Balíkem do ruky (Pošťák doveze balík k Vám domů)

Velké balíky ( kola a elektrokola ) je možné zaslat přepravní firmou Toptrans. I zde je možné zvolit dobírku nebo platbu předem na účet, Kurýr pak doveze balík až k Vám domů.

 Kolo Vám i osobně dovezeme a předáme na místě, které si určíte. Kolo je sestavené a připravené k jízdě.

Opravdu mi kolo dovezete? Jaké jsou potom podmínky?

Ano dovezeme.

Kolo seřídíme a připravíme k jízdě. Po té je dopraveno naším zaměstnancem na adresu, kterou si určíte. Přímo u Vás kolo předvede, zodpoví Vaše otázky a pomůže s prvním nastavením.

Cena přepravy se stanovuje podle vzdálenosti od naší prodejny. Je rozdělena do několika pásem. Přesná cena dopravy bude připočtena při zadaní Vaší adresy v sekci POKLADNA.

Jak kola posíláte?

Kolo Vám zašleme přepravní službou. Před odesláním je kolo rozbalené, zkontrolované a seřízené. Poté je opět zabaleno do krabice a předáno přepravci. Při vybalení u Vás doma musíte nasadit přední kolo, řidítka a namontovat pedály.

Je možné kola Scott zaslat přepravní službou?

Kola Scott není možné z důvodu nařízení výrobce zasílat přepravní službou. Kola je možné po objednání vyzvednout u nás v prodejně nebo Vám kolo dovezeme na adresu, kterou si sami určíte.

 Kdy mohu čekat doručení objednaného zboží?

 Zboží označené „SKLADEM“ máme opravdu skladem a připravené k odeslání. Objednávky zadané v pracovní dny odesíláme do 24h (objednávky vytvořené dopoledne většinou odeíláme ještě ten den). Objednávky zadané o víkendu a ve svátek vyřizujeme následující pracovní den. Pak už je to na dopravci …

 Provádíte opravy elektrokol?

 Ano máme diagnostiku pro systém Shimano a BOSCH.

 Notebook s připojením na internet a diagnostika se stávají běžným vybavením cykloservisů. Kola jsou vybavena elektronicky ovládaným řazením nebo elektropohonem. Ty je třeba čas od času opravit, aktualizovat firmware nebo přizpůsobit funkci požadavkům majitele. V servisu používáme diagnostiku BOSCH (dostupná pouze po odborném školení) a Shimano.

Pravidelná aktualizace je důležitá pro udržení Vašeho kolo ve stoprocentní kondici. Výrobce neustále inovuje svůj výrobek a přidává nové funkce.

Diagnostika umožňuje načítat chybové kódy a odhalit vadné komponenty, Lze načíst informace o systému, četnost nabíjení nebo využívání jednotlivých stupňů asistence. Zákazník dostane veškeré tyto informace zpracované a vytištěné v přehledných tabulkách a grafech.

 

 

 

 

 

 

 

; /* ]]> */