CRUSSIS E-CROSS LADY 7.7-S 2022

Kód: 37265
Akce Doručíme osobně až k Vám domů
Značka: CRUSSIS
50 990 Kč –14 %
cl77
50 990 Kč –14 % 43 990 Kč / ks
Skladem
Varianta

Dámské krosové elektrokolo e-Cross lady 7.7-S se středovým elektromotorem je určené nejen pro výlety všeho druhu na silnicích a cyklostezkách, ale zvládne také sportovnější ježdění v lehkém terénu. Již se nemusíte bát kopcovitého profilu výletu, ani toho, že třeba nebudete stačit ostatním. Je čas vyrazit!

E-bike e-Cross lady 7.6-S je určen díky sníženému hliníkovému rámu právě pro dámy. Geometrie rámu zajišťuje nejen pohodlné nasednutí a sesednutí z kola, ale také jeho skvělou stabilitu a ovladatelnost.K tomu přispívá rovněž extra silná baterie s Li-Ion články Panasonic  36V / 630 Wh (17,5 Ah), která je o rámu elektrokola plně integrová­na. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?

O dojezd a spolehlivost se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.

Dojezd e-kola je 150 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.

Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 28“ a ve velikostech rámu 17“ a 19“. O řazení se stará 9 rychlostí přehazovačka  a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy , odpružená vidlice  Suntour NEX HLO DS 700c, která je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 63 mm.

E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku a nosiče.

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

BAFANG Max Drive (M400) 80 Nm

Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.

Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.

Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.

Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.

Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.

Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?

Baterie Panasonic 630 Wh (17,5 Ah)

Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Baterie je částečně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.

Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 150 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.

Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.

Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 9 hodin.

Doplňkové parametry

Kategorie: Elektrokola
Modelový rok: 2022
Rám: Alu 6061
Vidlice: SUNTOUR NEX HLO DS 700c, zdvih 63 mm
Hlavové složení: Semi 1 1/8
Převodník a kliky: BAFANG, 44 zubů, 170 mm
Řazení: SHIMANO Alivio SL-M3100 ,nebo SRAM X5, 9 rychlostí
Přehazovačka: SHIMANO Alivio RD-M3100-SGS, nebo SRAM X5, 9 rychlostí
Počet rychlostí: 1x9
Řetěz: KMC X9
Vícekolečko: SHIMANO CS-HG200-9 nebo SRAM PG-920, 9 rychlostí
Brzdy: Brzda přední SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 180 mm Brzda zadní SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 160 mm
Náboje: CRUSSIS disc, ložisko věneček
Ráfky: CRUSSIS 28", dvoustěnné, vložkované
Řidítka: CRUSSIS Al, 680 mm
Představec: CRUSSIS Al, 105 mm, pevný
Sedlovka: CRUSSIS 31,6
Sedlo: Selle ROYAL
Pneu / Pláště: SCHWALBE Energizer Active Plus 28 x 2,00
Velikosti rámu: 17" (výška postavy 155/175cm) 19" (výška postavy 165/185cm)
Motor: BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm
Baterie: PANASONIC Li-Ion 36V / 630 Wh (17,5 Ah)
Ovládání: BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, barevný displej
Nabíječka: 2 A (součást výbavy)
Asistent chůze: ano
USB port: ano
Dojezd: až 150 km
Nosnost: 120 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: